Politica de retur

Ordonanța nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:

 “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.”

Vreau-print.ro este un magazin online ceea ce înseamnă că majoritatea comenzilor sunt livrate prin firmă de curierat. Conform ordonanței mai sus menționate, politica de returnare a produselor în termen de 10 zile lucrătoare se aplică numai persoanelor fizice și numai în cazul produselor livrate prin firma de curierat. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (sunt deschise, marfa dezasamblată, defectă) vor fi refuzate. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

Menționăm faptul că prin “firmă de curierat” a nu se înțelege “curier propriu” care este reprezentat al S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L. Curierul propriu permite și stă la dispoziția clientului în vederea verificării produsului livrat. Acesta are obligația, la cererea clientului, de a face verificarea produsului. În cazul în care acesta nu este conform, prezintă zgârieturi sau alte vicii de fabricație, clientul are dreptul de a renunța la cumpărare.

Încheierea contractului are loc în momentul în care clientul a intrat în posesia conținutului din comandă și nu la lansarea comenzii sau la confirmarea telefonică/automată de primire a acestei comenzi. Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris acest lucru la adresa de e-mail: office@vreau-print.ro. Numai cererile scrise se vor lua în considerare.

Produsul se returnează exact ca în momentul primirii, fără lovituri, zgârieturi, inclusiv ambalajul, accesoriile aferente și produsele cadou-bonus (dacă este cazul). Produsul va fi returnat împreună cu o copie a facturii. Produsul se va returna prin prezența personală la sediul S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L. sau se va trimite prin firma de curierat rapid (de preferință DPD, Urgent Cargus și GLS), taxele de curier fiind suportate de către client. Returnarea unui produs se poate face prin orice curier dorește clientul.

Adresa la care se depun/trimit produsele pentru retur este Strada Ştefan cel Mare, nr. 152 -154,  județul Sibiu.

Program: Luni-Vineri între orele 8:00-17:00.

Produsele se vor returna în maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmării de returnare.

 NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

– Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, desigilate;

– Produse aduse pe comenzi speciale.

Returnarea banilor se va face într-un termen de maxim 30 de zile de la primirea returului. Pentru returnările prin firma de curierat, returnarea banilor se poate face preferabil prin transfer bancar. Pentru produsele returnate la sediu, returnarea banilor se va face numai prin transfer bancar indiferent de modalitatea prin care a fost plătit produsul la ridicare. 

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

În cazul produselor achiziționate de la sediul firmei, livrate prin curier propriu sau a celor achiziționate pe persoană juridică (indiferent de metoda de livrare), produsele care nu au convenit clientului pot fi acceptate în custodie prin a fi puse la vânzare în stoc magazin și pe site la prețul de achiziție sau la un preț mai mic. Custodia se preia în urma unei fișe de predare/primire semnată de ambele părți. Prețul de vânzare este dat de către client și tot acesta decide dacă vânzarea se poate face la un alt preț față de cel de achiziție.

Contravaloarea produsului lăsat în custodie se returnează clientului, prin transfer bancar, în maxim 48 de ore de la data vânzării. 

Retur DOAR: Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație în termen de 48 de ore de la recepție (dacă nu a fost făcută proba) vor fi înlocuite (fără alte costuri – în limita stocului disponibil) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai sus menționată sau a prezentării la sediul S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L.

În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanție, conform legii 449/2003. 

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).